KAŻDY MOŻE ODWIEDZIĆ KILKA NASZYCH SKLEPÓW I OD RAZU ZAUWAŻY TE RÓŻNICE. NIKT NAM NIE NARZUCA ASORTYMENTU CZY SPOSOBU UŁOŻENIA PRODUKTÓW. ZARZĄDZANIE, WYBÓR DOSTAWCÓW, ZATRUDNIANIE PERSONELU, SIATKA WYNAGRODZEŃ, MARŻE – TO WSZYSTKO RÓWNIEŻ ZALEŻY OD NAS. WAŻNE, ŻEBY NASZ BIZNES BYŁ RENTOWNY I WTEDY WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI.

opowiada Marek Sawa

I JESTEM NA SALI SPRZEDAŻY: DORADZAM, CHODZĘ, ROZMAWIAM Z KLIENTAMI. NIE PODOBA SIĘ PANI TA LAMPA? TO JA ZAPROPONUJĘ 14 INNYCH Z KATALOGÓW, PANI POKAŻE, CO CHCE, JA TO ZAŁATWIĘ. TAKIE PODEJŚCIE JEST MOŻLIWE DZIĘKI TEMU, ŻE NIE MAM NARZUCONYCH TOWARÓW. WIADOMO, ŻE NIE ZAWSZE TRAFIAMY WE WSZYSTKIE GUSTA. WŁAŚNIE DLATEGO TAK WAŻNE JEST, BY DAWAĆ LUDZIOM MOŻLIWOŚĆ WYBORU

OBSERWUJĘ NOWYCH WŁAŚCICIELI SKLEPÓW BRICOMARCHÉ. SĄ KREATYWNI, MAJĄ DUŻO CIEKAWYCH POMYSŁÓW, ALE ZAWSZE PRZYCHODZI TAKI MOMENT, ŻE DOCENIAJĄ GAZETKI, PLAKATY, KONCEPTY PROMOCYJNE, KTÓRE OTRZYMUJEMY Z CENTRALI. PRACOWAŁ NAD TYM SZTAB SPECJALISTÓW PRZY UDZIALE INNYCH WŁAŚCICIELI SKLEPÓW, KTÓRZY DZIĘKI ZAANGAŻOWANIU NA RZECZ GRUPY, DZIELĄ SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI I ZNAJOMOŚCIĄ LOKALNYCH RYNKÓW. CZASEM NIE MA CO OD NOWA WYMYŚLAĆ KOŁA

podsumowuje Gawlińska

#FranczyzaBliskaLudziom