7 września br. na antenie Telewizji Polsat rusza 21. edycja programu „Nasz Nowy Dom”, prowadzonego przez Elżbietę Romanowską, znaną aktorkę filmową i serialową. Głównym sponsorem programu jest marka Bricomarché, sieć sklepów dom i ogród zlokalizowanych w niemal 200 polskich miastach.
Bricomarché pojawi się w nowym, 21. sezonie programu „Nasz Nowy Dom” w wielu odsłonach, m.in. jako sieć oferująca wszystko do remontu, dekoracji wnętrz i do ogrodu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym, a także jako sprawdzony dostawca materiałów prosto na budowę dzięki specjalistycznej usłudze HDS z transportem i rozładunkiem dużych gabarytów.
W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedzi pobliski sklep Bricomarché, by skompletować niezbędne artykuły do przeprowadzenia prac remontowych i wykończeniowych, korzystając przy tym z fachowej obsługi załogi sklepów Bricomarché.
W trakcie całego programu poznamy historie wielu rodzin potrzebujących natychmiastowej poprawy warunków mieszkaniowych i odzyskania wiary w lepszą przyszłość. Dzięki wsparciu grona ekspertów budowlanych, architektów, właścicieli i pracowników sklepów Bricomarché oraz widzów i fanów programu misja ta ma szansę powodzenia i diametralnej zmiany sytuacji bohaterów.
Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.
Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.

Program „Nasz Nowy Dom” z udziałem sklepów Bricomarché już wkrótce zagości w naszych domach, wywołując i wzruszenie, i radość. Wspólnie z telewizją Polsat pokażemy realne wsparcie dla rodzin, które w ciągu zaledwie kilku dni otrzymają godne warunki mieszkaniowe, wprowadzając się do swojego wyremontowanego domu.
Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché w PolsceDo członków ekipy programu należy doświadczony architekt, który wcześniej współpracował z marką Bricomarché w social mediach. Jest nim Maciej Pertkiewicz, współtwórca kanału Twoja Ekipa i serii przystępnych video porad pod nazwą „Twoja Ekipa – Remontuj z Bricomarché”, a także pomysłowych rozwiązań DIY pt. „Wyzwania. 4 ściany” na kanale youtube Bricomarché z pasją.
Za współpracę Bricomarché z telewizją Polsat oraz koordynację prac z produkcją programu "Nasz Nowy Dom" odpowiada agencja Media In Sp. z o.o.
Zachęcamy do oglądania nowego sezonu programu „Nasz Nowy Dom” na antenie Telewizji Polsat od 7 września, w każdy czwartek, od godz. 20:05
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju? Jesteś w stanie zaoferować wkład własny, zaangażowanie i lojalność? A także otwartość na zmiany i nową wiedzę oraz swój czas i doświadzenie? Jeżeli tak, koniecznie do nas napisz!
Sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju? Jesteś w stanie zaoferować wkład własny, zaangażowanie i lojalność? A także otwartość na zmiany i nową wiedzę oraz swój czas
i doświadzenie? Jeżeli tak, koniecznie do nas napisz!